Puslapis jau turi 16 tūkst. pastovių lankytojų, kurie nuolat komentuoja karikatūras ir varžosi savo sąmoju: „Lauki pasaulio pabaigos? Perrašyk man savo palikimą!“, „Ar mums suteiks išeiginę dieną, kad apsitvarkytumėm po pasaulio pabaigos?“.

Tuo pačiu metu internete atsirado tinklalapis, skirtas vien tik pasaulio pabaigai. Svetainėje, pavadintoje „2012“, pasakojama apie katastrofas, kurios, autorių manymu, pranašauja apokalipsę. Tinklalapyje yra ir specialus skyrelis, skirtas potencialiems reklamos užsakovams. Jiems žadama tikslinė auditorija, sudaranti 400 – 600 tūkst. lankytojų per mėnesį.

„Šis tinklalapis iš pat pradžių veikiausiai buvo sukurtas tam, kad susižertų pinigų iš reklamos vietos pardavimų“, - teigė agentūros „Artikul“ atstovas Viačeslavas Selivanovas. Informacija apie pasaulio pabaigą užtikrins pastovų lankytojų srautą, mano ekspertas.

Kitas interneto tinklalapis, pristatantis galimus pasaulio pabaigos scenarijus, lankytojams siūlo prekes, kurios neva padėtų išgyventi apokalipsę. Svetainėje parduodama dvivietė palapinė, pūkiniai miegmaišiai, įvairaus galingumo žibintuvėliai, turistiniai žuvies dorojimo rinkiniai ir kita.

Agentūros „A1“ atstovas, internetinės komunikacijos ekspertas Andrejus Ciperis pažymi, kad pasaulio pabaigos tematika yra gana sėkmingas reklaminis žingsnis.

„Jei jau besiartinančios apokalipsės idėja sklando mūsų gyvenime ir kelia visuomenėje audringas diskusijas, kodėl nepanaudojus jos reklamos tikslais? Tačiau turint galvoje, kad yra nemažai žmonių, kurie nuoširdžiai tiki pasaulio pabaiga ir kuriais lengva manipuliuoti, pasitelkus šią temą, tai tokios reklamos jau negalima pavadinti sėkminga. Ne kiekvienas gali įžvelgti joje paslėptą ironiją“, - pažymėjo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (121)