Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja Daiva (vardas pakeistas – DELFI), kuri pasakojo, kad Palangos oro uoste susidūrė su visiška netolerancija, kai moteriai dar 40 minučių iki skrydžio į Oslą („Norwegian Air Shuttle“) buvo pasakyta, kad į lėktuvą ji nepaklius.

Du įleido – tris paliko

„Likau šokiruota, nes pirmą kartą gyvenime susidūriau su tokia situacija, - pasakojimą pradėjo moteris. - Turėjau ketvirtadienio vakarą išskristi iš Palangos oro uosto į Oslą, nes šiuo metu gyvename Norvegijoje. Baigėsi atostogos ir turėjau su dviem vaikais skristi pas vyrą“.

Daiva teigė, kad į skrydžio registraciją šiek tiek pavėlavo, nes važiuodama oro uosto link pakliuvo į automobilių spūstį. „Kai nuvažiavome, registracija buvo baigta, bet mergina grįžo ir tęsė registraciją. Prieš mus stovėjo du vyriškiai: vienas užsienietis, kitas – lietuvis. Ji su užsieniečiu labai gražiai bendravo. Paskui praleido vaikiną. Aš su vaikais buvau paskutinė. Darbuotoja man prieš akis uždarė registraciją ir pasakė, kad registracija baigta ir eičiau keistis bilietus“, - nemaloniais prisiminimais dalijosi moteris.

Pasak Daivos, ji būtų susitaikiusi su neįleidimu į lėktuvą, jei prieš akis jai nebūtų įleisti dar du vėlavę į lėktuvą vyriškiai: „Jei pavėlavau, tai pavėlavau – mano kaltė. Tačiau vyrai buvo įleisti, o mane su dviem vaikais paliko. Nei atsiprašė, nei ką“.

Lietuvė teigė, kad po tokio oro uoste dirbančios merginos elgesio jai pradėjo slysti žemė iš po kojų. „Pradėjau prašyti, kad ji palauktų, bet ji net neatsisukus nubėgo prie įėjimo vartų“, - prisiminė pašnekovė.

Darbuotoja buvo „fiziškai nepajėgi aptarnauti“

Palangos oro uostas
Moteris, nesulaukusi malonės iš aptarnaujančio personalo, nubėgo į administraciją. Ten sutikta moteriškė teigė negalinti patikėti, kad taip buvo pasielgta su dviejų vaikų mama, tačiau susisiekus su laipinimo personalu oro uosto darbuotojai dar kartą buvo pasakyta, kad Daiva su vaikais į lėktuvą nepaklius.

„Pirmą kartą susidūriau su tokia netolerancija ir nežmoniškumu. Teko pirkti naujus bilietus, tačiau ne pinigų man gaila - grįžti į Lietuvą ieškai žmogiškumo, bet jo nėra“, - teigė moteris.

Penktadienį Daiva kreipėsi į klientus oro uoste aptarnaujančios įmonės atstovus. Iš jų moteris sulaukė elektroninio laiško, kuriame buvo atsakyta, kad oro uoste dirbanti „mergina buvo fiziškai nepajėgi aptarnauti“.

„Taigi jai nereikėjo mano bagažo tempti ar vaikų nešti. Jai tik reikėjo mane užregistruoti“, - atsakymu buvo nepatenkinta lietuvė.

Stengiasi vėluojančius įleisti

Norvegų oro bendrovės skrydžius Palangos oro uoste administruojančios bendrovės „Orlaivių aptarnavimo agentūros“ direktoriaus pavaduotojas Gintaras Streikus DELFI teigė, kad situacija dėl dviejų vaikų mamos ir vėlavimo į registraciją jam žinoma.

„Ji pavėlavo ir negalėjome niekuo padėti. Jiems (prieš moterį stovintiems keleiviams – DELFI) dar galėjome padėti“, - teigė jis.

Įmonės atstovas komentavo, kad registraciją vykdžiusi mergina „turėjo savo darbą dirbti ir tikrai nebegalėjo užsiimti vėluojančių keleivių aptarnavimu“.

Pasak G. Streikaus, skrydžius aptarnaujantis personalas pagal galimybes stengiasi priimti vėluojančius keleivius, tačiau šiuo atveju galimybės nebuvo.

„Yra labai daug priežasčių, kodėl keleiviai gali būti nebeįleisti. Viena iš jų ir bagažo aptarnavimas. Yra tam tikra darbų seka ir mes turime pirmiausia garantuoti keleivių saugumą. Jei spėjame atlikti formalumus ir priimti dar ir vėluojančius keleivius, tai padarome“, - sakė pašnekovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (815)