„Laisva spauda labai nedaug kelia klausimų susijusių su šildymo kainų padidėjimu lapkričio mėnesį, dėl to galbūt ir sudaro tokią situaciją, kad tuos klausimus kelia tinklaraštininkai, kurie neturi jokių interesų, negauna jokių reklamos pajamų ir iki mūsų neateina jokie baneriai su „Vilniaus energijos“ laimingais kaimynais ir panašiai“, - sako tinklaraštininkas Mindaugas Voldemaras.

Pasak jo, žiniasklaida „tiktai replikuoja, ką vieni sakė, kiti atsakė“.
„Griežtą vertinimą, kad bando užčiaupti, reikėtų sieti su tam tikromis faktinėmis aplinkybėmis: kada ta reklaminė kampanija prasidėjo?“ – klausia tinklaraštininkas ir viešųjų ryšių ekspertas Liutauras Ulevičius ir atkreipia dėmesį, jog tikslios šios kampanijos pradžios datos galėtų paaiškinti jos atsiradimo tikslą.

Nerijus Mikalajūnas, „Vilniaus energijos“ atstovas spaudai, laidoje dalyvavęs telefonu, teigė, jog bendrovės reklamos sąnaudos nėra įtraukiamos į vartotojams teikiamų paslaugų kainas ir yra apmokamos iš bendrovės akcininkų lėšų.

„Sumos dabar tikrai negaliu pasakyti, nes jinai yra negalutinė šiuo metu. Reklaminė kampanija tęsiama, tiksliau, sakyčiau ne reklaminė, o informacinė kampanija, ir jinai bus tęsiama tol, kol bus jai poreikis, nes yra labai daug mitų, kuriuos mes norime išsklaidyti. Vienas iš jų, kad šilumos kaina yra tie pinigai, kurie atitenka šilumininkams“, - sakė jis.

N. Mikalajūnas taip pat sutiko, jog žiniasklaida per mažai domisi, kodėl šiemet, palyginti su pernai, išaugo šilumos kainos ir teigė, jog tam yra objektyvių priežasčių, pavyzdžiui, išaugusi gamtinių dujų kaina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją