„Stengiuosi, kad kiekvienas paskambinęs gautų reikiamą pagalbą, nesvarbu, kokiu klausimu“, - reklamoje tvirtina Skambučių centro operatorė Lijana Juškienė.

„Daug darbo valandų praleidžiu šilumos trasose, po žeme. Dirbu, kad mums visiems nebūtų šilumos nuostolių“, - į praeivius iš reklaminio stendo kreipiasi šilumos rinkų priežiūros šaltkalvis Erikas Murnikovas.

Pagrindinė televizijoje, radijuje, spaudoje, lauko stenduose skelbiamų reklamų mintis, kad „Vilniaus energijos“ darbuotojai – kaimynai, kasdien plušantys klientų labui.

Už reklamas sumokėjo akcininkai

„Kaip žinome, šilumos tiekimo veikla stipriai mitologizuota. Labai dažnai žmonės, galvodami apie šilumos tiekimą, įsivaizduoja truputėlį kitaip nei yra realiai. Mūsų tikslas – parodyti, kas iš tiesų vyksta tiekiant šilumą, parodyti, kaip darbas vykdomas, kas jį daro, kad tai rimtas ir sudėtingas technologinis procesas, kurį atlieka labai daug žmonių“, - apie reklamos idėją DELFI aiškino „Vilniaus energijos“ atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas.

Pasak N. Mikalajūno, visos reklamos kampanijos metu kalba tikri „Vilniaus energijos“ darbuotojai, kuriems kasdien tenka spręsti šilumos tiekimo klausimus, klientų problemas.

N. Mikalajūno teigimu, reklaminė kampanija daroma akcininkų lėšomis ir jokios įtakos šilumos kainai neturi. Tai akcentuojama ir reklamose.

Pasak „Vilniaus energijos“ atstovo, darbuotojai sutiko dalyvauti reklaminėje kampanijoje. Jokio papildomo atlygio jie už tai negavo.

N. Mikalajūnas neišdavė, kiek akcininkams kainuos įvaizdžio gerinimas – patirtas išlaidas žadama įvertinti reklamos kampanijai pasibaigus šildymo sezono pabaigoje. „Vilniaus energija“ priklauso didžiausiai Europoje energetikos paslaugų kompanijų grupei „Dalkia“.

Specialistas: tai tas pat, jei dabar reklamuotųsi „Snoras“

„Manau, tai ganėtinai bukas bandymas spręsti savo reputacijos visuomenėje klausimus. Žinome, kad visuomenė šią bendrovę ir jos veiklą, už jos stovinčius asmenis, šildymo sąskaitų didėjimą, švelniai tariant, vertina kontraversiškai. Bendrovė tiesmukai ir bukai bando šį klausimą spręsti“, - „Vilniaus energijos“ reklamos kampaniją komentavo reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“ strategijos planavimo vadovas Paulius Senūta.

P. Senūtos manymu, reklamos idėja kilo bendrovei reaguojant į negatyvų visuomenės nusistatymą. Pasak jo, gana tiesmukai ir, greičiausiai, nelabai efektyviai bandoma keisti visuomenės nuomonę.

„Žmonės ganėtinai perpranta, kodėl įmonės tai daro, tad gana skeptiškai į tai turėtų žiūrėti. Tai tas pat, jei dabar „Snoras“ reklamuotųsi ir sakytų: mes irgi norėjome būti geri“, - ironizavo reklamos specialistas.

Jo nuomone, tokiu atveju geriau sugalvoti konkrečią programą, kurioje būtų aiškinama, kaip sprendžiamos konkrečios problemos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)