Pagal sutartį Vokietijos bendrovė visus darbus atlikti įsipareigojo iki 2014 metų rugpjūčio 1 dienos.

SGD terminalo statybos projektas susideda iš trijų dalių: SGD laivas-saugykla, kurios statyba eina į pabaigą; krantinė, sutartis dėl kurios statybos jau pasirašyta ir vyksta statybų planavimas bei gamtinių dujų dujotiekis, t.y. šiandien pasirašyta sutartis. Galima sakyti, jog pradėjus dujotiekio statybą, tai bus projekto paskutinė įgyvendinimo stadija. Nesakau, kad liko lengviausia dalis - dar teks įveikti daugybę juridinių ir techninių kliūčių - tačiau šiandien galime konstatuoti, kad visos svarbiausios sutartys, reikalingos esminių projekto komponentų projektavimui ir statybai yra pasirašytos. Lieka įgyvendinimas ir priežiūra“, - pranešime cituojamas „Klaipėdos naftos“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Pasak jo, nepaisant tebesitęsiančių teisinių ginčų dėl dujotiekio statybos konkurso procedūrų, sutartis leidžia (kai tik bus gautas akcininkų susirinkimo pritarimas) nedelsiant pradėti dujotiekio statybos procesus ir užbaigti projektą numatytu laiku.

„PPS Pipeline Systems GmbH“ pagal sutartį įsipareigojo įrengti jungtį tarp suskystintųjų gamtinių dujų terminalo krantinės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatorijoje (ties šiaurine Kiaulės nugaros salos dalimi) ir Lietuvos gamtinių dujų perdavimo sistemos dujotiekio Jurbarkas–Klaipėda (šalia Klaipėdos DSS-2, esančios ties Kiškėnų kaimu, Dovilų seniūnijoje, Klaipėdos rajono savivaldybėje).

„Klaipėdos nafta” planuoja, kad SGD terminalas pradės veiklą ir dujas tieks į Lietuvos rinką jau 2014 metų gruodžio mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (120)