Kaip pranešė NTA, teismų darbuotojų buvo klausiama, kokios informacijos jų dažniausiai teiraujamasi (telefonu arba atvykus į įstaigą) ir parengė į juos apibendrintus atsakymus. Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus skelbiami NTA interneto svetainėje.

Pasak informaciją gyventojams teikiančių darbuotojų, gyventojai vis dažniau naudojasi elektroninėmis paslaugomis ir neretai pabrėžia, jog kreipiasi telefonu tik po to, kai neranda ieškomos informacijos internete.

Kad informacijos skelbimas elektroninėje erdvėje yra vienas iš efektyviausių visuomenės informavimo būdų, rodo NTA dešimtyje šalies teismų (Vilniaus miesto 1, 2 ir 3, visuose apygardų teismuose, Kauno miesto apylinkės teisme, Lietuvos apeliaciniame teisme ir NTA interneto svetainėje) vykdytos bandomosios Asmenų aptarnavimo teismuose kokybės vertinimo apklausos duomenys.

Paaiškėjo, kad net 48 proc. apklaustųjų ieško ir randa informaciją teismų interneto svetainėse, 9 proc. – ieško, bet neranda reikiamos informacijos internete, o 16 proc. apklaustųjų visiškai nesinaudoja teismo interneto svetainėse teikiama informacija.

NTA interneto svetainėje gyventojai gali rasti ne tik atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, bet ir reikalingus dokumentų šablonus (skundų, pareiškimų, prašymų teismui ir t.t. formas), teismų kontaktinę ir kitą aktualią informaciją.