Prarado beveik šešis litus

DELFI parašęs skaitytojas pasakojo, kad tokį kainų nesutapimą jis pastebėjo sausio 18 d. apsipirkdamas prekybos centre „Iki“. Vyriškis parduotuvėje įsigijo įvairiausių produktų, tarp kurių buvo ir brendis „Torres 5“ bei Europinės stintos. Įdomu tai, kad šių prekių kaina, nurodyta salėje bei čekyje, nesutapo: brendis kainavo litu daugiau (kaina salėje – 39,99 Lt; čekyje – 40,99 Lt), o Europinės stintos – trimis litais daugiau (kaina salėje – 12,99 Lt/1 kg; čekyje – 15,99 Lt/1 kg.)

Iš viso pirkėjas kasoje sumokėjo 5,99 Lt daugiau - po litą daugiau už du brendžio butelius ir 3,99 Lt daugiau už Europines stintas (vietoj 17,28 Lt už 1,330 kg - 21,27 Lt).

Pamatęs skirtumą čekyje, pirkėjas kreipėsi į kasininkę bei salės darbuotoją. „Tada, kai pastebėjau tą klaidą, iš karto nuėjome, kur stintomis prekiaujama, tai darbuotoja, kuri jas sveria, iškvietė kitą mergaitę – gal viršininkę, kuri pasakė, kad pasiimtume prekių už tuos kelis litus išsinešti“, - pasakojo jis. Vyriškis sakė, jog nebuvo patenkintas tokia reakcija, tad parašė pretenziją parduotuvei.

„Tada man užvirė ambicija, kad šitaip nepagarbiai su pirkėju neturėtų elgtis, tai pirmadienį „Iki“ parašiau pretenziją. UAB „Palink“ iš karto po pretenzijos parašymo man paskambino ir pasakė, kad gali man į kortelę pervesti permokėtą skirtumą. Ir tas pokalbis buvo toks, kad „tu mums nesvarbus“. Toks požiūris – vienas dalykas. Kitas – vien tos pretenzijos rašymas ir tų nuotraukų darymas kainavo irgi tikriausiai apie penkis litus. Nesmagu. Aš suprantu, kad visi daro klaidas, bet tokiu atveju į klientą reikėtų žiūrėti kitaip ir atitinkamai atsiprašyti“, - kalbėjo DELFI skaitytojas. Jis sakė, jog jam svarbiau pagarbus atsiprašymas, tačiau priimtų ir didesnę piniginę kompensaciją.

Pirkėjas kalbėjo nežinantis, kodėl atsirado skirtumas tarp čekyje ir salėje nurodytų kainų. „Su stintomis tai išvis juokas. Dėl brendžio, dar galima įvertinti, kad salės darbuotojai ten kažką negerai padarė, bet ten (dėl stintų – DELFI) – jau programos klaida, ten prekybos centro darbuotojai, aš įsivaizduoju, net įtakos jokios neturi (...). Arba tendencingai taip padarė – nežinau, negaliu nieko pasakyti, bet manau, kad tokių nuskriaustų pirkėjų kaip aš yra daugiau“, - telefonu sakė jis.

Vis tik, pirkėjas sakė pastebėjęs, kad pavyzdžiui Vilniuje Žvėryne esančioje „Iki“ parduotuvėje brendžio „Torres 5“ kaina jau pakeista. Europinių stintų kainos jis sakė nepatikrinęs.

Klaida – dėl žmogiškojo faktoriaus

DELFI susisiekus su „Iki“ viešųjų ryšių atstovu Valdu Lopeta jis patikino, kad kainų skirtumas atsirado dėl žmogiškojo faktoriaus. „Ši nemaloni situacija atsitiko dėl to, kad pakeitus šių prekių kainas, parduotuvės personalas nespėjo laiku pakeisti kainų lapelių lentynose. Klaida buvo ištaisyta nedelsiant, vos ją pastebėjus. Labai atsiprašome pirkėjo dėl patirtų nepatogumų“, - sakė V. Lopeta.

Jis teigė, kad stengiamasi, jog tokių atvejų pasitaikytų kuo rečiau. „Darome viską, kad tokių atvejų nebūtų iš viso, stengiamės parduotuves apie kainų pasikeitimus informuoti kuo anksčiau, kad užtektų laiko informacijos pakeitimui lentynose, ir griežtai prižiūrime, kad reikiami veiksmai būtų atlikti laiku. Mūsų tikslas – kad tokių atvejų, kai kaina lentynoje nesutampa su tikrąja prekės kaina, nepasitaikytų iš viso“, - teigė jis.

V. Lopeta patikino, kad kainos salėje buvo pakeistos iškart pastebėjus klaidą. „Pirkėjas gali kreiptis į parduotuvės administraciją iškart pastebėjęs klaidą, tokiu atveju mes nedelsiant išsiaiškiname klaidos priežastis ir grąžiname kainų skirtumą“, - sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (543)