Rekordinis lankomumas
59,53 proc. visų Lietuvos interneto naudotojų, kurie bent kartą naudojosi internetu per tiriamąjį mėnesį, lankėsi DELFI portale. Tai rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinio Lietuvoje „Gemius Baltic“ duomenys.
Per mėnesį DELFI sulaukė 2,93 proc. punkto daugiau realių lankytojų, o per metus jų padaugėjo 8,02 proc. punkto.
Vidutiniškai kiekvieną darbo dieną DELFI lankėsi 413,549 tūkst. realių lankytojų. Atitinkamai 15min.lt jų sulaukė 242,661 tūkst., o lrytas.lt – 225,555 tūkst.
DELFI titulinis puslapis per 2-3 dienas pasiekia maksimalią kitų portalų titulinių puslapių surenkamą mėnesio auditoriją.
Pirmi pagal apsilankymus mobiliojoje versijoje
DELFI tapo lyderiu ir mobiliojoje versijoje: balandį į pagrindinį naujienų portalą buvo užsukama dažniausiai – iš viso sulaukta 2,521 mln. apsilankymų.
DELFI skelbė, kad skaitytojams pristatyta nauja patogesnė atnaujinta mobilioji DELFI versija – su ja susipažinti galite čia.
Nuolatinė plėtra
Pastarąjį mėnesį DELFI startavo du nauji projektai: portalas mylintiems tėvams Tavovaikas.lt ir jaukaus būsto idėjų svetainė Manonamai.lt.
Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI, skelbimų puslapis Alio.lt, žvaigždžių gyvenimą iš arti stebintis Klubas.lt, įkvėpimo šaltinis Moteris.lt, taip pat sveikos, gražios, skanios, karštos ir linksmos 5braskes.lt, jaunas, žavus ir veiklus Cosmopolitan.lt ir merginų portalas Panele.lt. Šių portalų skaitytojai skaičiuojami atskirai nuo DELFI.
DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Group“.