„Šie aktyvai priskiriami atitinkamiems klientams, o ne bankrutuojančio banko turtui. Pradėjus bankroto procedūras, bankas jau nebegali būti saugotoju ir prižiūrėti saugomų sąskaitų. Todėl saugomi aktyvai klientų vardu turi būti pervesti į klientų nurodytas sąskaitas kitose finansinėse institucijose,“ – banko pranešime cituojamas bankroto administratorius Neilas Cooperis.

Banko personalas susisieks su kiekvienu klientu, kurio aktyvus „Snoras“ saugo ir informuos apie jų teisę pervesti šiuos aktyvus. Kiekvienas klientas gaus formą ir galės įvardinti naują pasirinktą finansinę instituciją, registruotą Lietuvos centriniame vertybinių popierių depozitoriume ir turinčia teisę saugoti vertybinius popierius, bei nurodyti, kad jų aktyvai būtų pervesti naujam saugotojui.

Bankui „Snoras“ patvirtinus kliento teisę į aktyvus, jis įvykdys reikiamas pervedimo procedūras naujam saugotojui. Bankas „Snoras“, patvirtinęs kliento teisę į vertybinius popierius, perves kliento aktyvus nurodytai institucijai, kai ši finansinė institucija patvirtins atitinkamų saugojimo dokumentų gavimą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją