Klientų linijos darbuotojai gyventojams ir įmonių atstovams suteiks informaciją apie indėlius, sąskaitas ir individualius seifus, konsultuojama dėl įsipareigojimų bankui dengimo ar refinansavimo klausimų.

Lietuvos gyventojai ir Vilniaus apskrities įmonės, laikę lėšas nacionalizuotame banke, kuriems per SEB banką bus mokamos draudimo išmokos, dėl informacijos apie planuojamą draustų indėlių išmokėjimą SEB banke gali skambinti specialiu SEB banko telefonu (8-5) 268 28 86. Šiuo numeriu indėlininkams teikiami atsakymai į klausimus darbo dienomis ir savaitgaliais nuo 8 iki 20 valandos.

Informacija „Snoro” indėlininkams teikiama VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas" telefonais (8 5) 213 56 57, 213 39 08.

„Sodros“ išmokų gavėjai, anksčiau jas gaudavę per „Snorą“, kviečiami nurodyti sąskaitas kituose bankuose. Prašymus dėl sąskaitos keitimo galima pateikti ir internetu, per sistemą EGAS, plačiau: gyventojai.sodra.lt. Iškilus klausimams „Sodros“ klientai, kurie iki šiol išmokas gaudavo į banke „Snoras“ turimas sąskaitas, gali kreiptis telefonais Vilniuje: (8-5) 275 09 13, 263 60 27, 272 48 86, 272 41 84.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją