Prisijungti prie EGAS galima per „Sodros“ svetainę arba tiesioginiu sistemos adresu https://gyventojai.sodra.lt/. Prie EGAS taip pat galima prisijungti per elektroninės bankininkystės svetaines bei Elektroninių valdžios vartų svetainę adresu www.epaslaugos.lt.

Gyventojai, kurie nesinaudoja elektroninėmis paslaugomis, prašymus gali pateikti teritoriniuose „Sodros“ skyriuose.

Tie, kas dar neturi sąskaitos kitoje kredito įstaigoje, pirmiausia turėtų kreiptis į pasirinktą kredito įstaigą, kurioje užpildys prašymą dėl sąskaitos atidarymo. Pensininkai ir kompensacijų gavėjai atsidarę sąskaitą kredito įstaigoje turi galimybę ten pat užpildyti prašymus „Sodrai“ dėl išmokos pervedimo į naują sąskaitą. Šiuos prašymus kredito įstaigos pačios pateikia „Sodrai“. Pašalpų gavėjai prašymus dėl asmeninės sąskaitos pakeitimo gali užpildyti ir pateikti internetu per EGAS arba nuvykę į teritorinius „Sodros“ skyrius pagal gyvenamąją vietą.

„Norime nuraminti tuos, kurie dėl kokių nors priežasčių šiuo metu negali pakeisti sąskaitos. Jų išmokos niekur nedings. Atsiradus galimybei kviečiame juos nedelsiant elektroniniu būdu per EGAS arba „Sodros“ skyriuje pateikti prašymą dėl sąskaitos pakeitimo. Gavę šią informaciją, mes pervesime žmonėms visas jiems priklausančias išmokas“, – užtikrino „Sodros“ direktorius Mindaugas Sinkevičius.

Iki penktadienio darbo dienos pabaigos maždaug 10 tūkst. gyventojų, kuriems „Sodros“ išmokos iki šiol buvo mokamos į banke „Snoras“ turimas sąskaitas, jau buvo pakeitę savo sąskaitas į esančias kituose bankuose. Pirminiais duomenimis, labai didelis tokių prašymų skaičius buvo gautas savaitgalį veikusių kredito įstaigų skyriuose. Šis skaičius šiuo metu tikslinamas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją