DELFI jau skelbė banko klientės Aušros istoriją, kai moteris, pasirašiusi dokumentus dėl 50 tūkst. Lt paskolos ir iš jų išsigryninusi apie 4 tūkst., vis dar mato savo elektroninėje bankininkystėje skaičiuojamą skolą ir palūkanas.

Penktadienį redakciją pasiekė laiškas, jog kita banko klientė Marija, pasirašiusi paskolos dokumentus dėl 30 tūkst. Lt vartojamos paskolos, kurios nespėjo išsigryninti, taip pat liko skolinga „Snorui“.

Abi klientės sako, jog bankas joms siūlo mokėti paskolą ir palūkanas pagal grafikus visą numatytą laikotarpį.

Tačiau Aušra su tokiomis sąlygomis nesutinka ir bankui pirmadienį planuoja pateikti pretenziją.

„Atvirai pasakius, aš jau be raminamųjų nebegaliu. Ramiai nebegaliu gyventi, nuolat verkiu, ima nervai ne tas žodis“, - guodėsi Aušra.

„Iki šiol mokėjai visas sumas pagal grafikus, nes kiek ne skambindavau į „Snorą“, ten vis aiškindavo jog reikia laukti… Ko? Bet laukiau ir sulaukiau… Šiandien banko padalinyje aiškina, kad turiu rašyti prašymą kad kas mėnesį 3 metus man nurašinėtų sumą pagal mokėjimo grafiką, o tai reiškia kad skola „kabės“ dar 3 metus ir be to turiu sumokėti visas palūkanas. Taip atsitiko ne tik man, bet ir kitiems piliečiams. Ar gi ne absurdas?“, - laiške rašo pasipiktinusi skaitytoja Marija Dorodnova iš Visagino.

„Mano vyras pasiėmė vartojamąją 20 tūkst. Lt paskolą, bet panaudota tik 1,1 tūkst. Lt. Bet paskola yra didesnė nei 5 tūkst. Lt, jie dabar reikalauja prašymo, kad būtų galima nuskaičiuoti kiekvieną mėnesį, įsivaizduojate iki 2016 m., ta paskola “kabėtų” plius palūkanos“, - pasipiktino į DELFI paskambinusi Laima Vasiliauskienė iš Mažeikių.

Ji pasakoja toliau: „Aš nežinau ką daryti, nežinau kur kreiptis. Mes ne bankininkai, nesuprantame. Kodėl jie negali paimti ir užskaityti, jeigu yra pinigai. Arba tegul leidžia išsigryninti. Čia yra vogimas vidury baltos dienos, iš kišenės traukia žmogui. Skambinu į banką, sako jūsų paskola – palūkanas reikia mokėti. Aš suprantu! Bet ji nepanaudota, niekas jos neleidžia pajudinti.“

Siūlo pildyti paraiškas

„Snoro“ atstovas spaudai Tomas Vaišvila sako, jog tokiais atvejais, kai banke turėtos lėšos nebuvo įskaitytos, klientai gali pildyti paraiškas dėl įskaitymo – jos yra patalpintos banko tinklalapyje.

„Du atvejai yra galimi, jeigu paskolos suma yra iki 5 tūkst. Lt, kuriai yra taikomas automatinis įskaitymas ir tokių klientų yra absoliuti didžioji dauguma, tai iki vasario 12 d., jeigu yra didesnė suma nei 5 tūkst. Lt, konkretaus termino nėra nurodyta, tai reiškia, galima ir vėliau“, - sako jis.

Be to, papildomai klientai gali pridėti laisva forma surašytas pretenzijas, kurios paaiškina jų situaciją, pavyzdžiui, kiek ir kada lėšų buvo išgryninta, kiek nurašyta iš turėtų lėšų, kas jiems atrodo yra neteisingai nuskaičiuota ir panašiai.

„Pretenziją galima rašyti bet kada. Jeigu klientui atrodo, kad kažkas yra netinkama, ar kyla klausimų ir jų nepavyksta išsiaiškinti su darbuotojais ar raštu“, - paaiškina T. Vaišvila.

Pasak jo, operatyviausiai klientai apie banko priimtus sprendimus gali sužinoti sekdami pokyčius savo elektroninėje bankininkystėje, jei joje pateikta informacija nepakankamai aiški, siūloma kreiptis į banko darbuotojus dėl paaiškinimų.

Vasario 1 d. "Snoras" skelbė, kad apie 49 tūkst. gyventojų, turėjusių banke paskolų ir pinigų likučių, įskaitys skolas. Pranešta, kad ši informacija gali būti aktuali 50 tūkst. žmonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją