DELFI žiniomis, socialdemokratai – ne vieninteliai valdantieji, linkę pritarti privatininkų sugrąžinimo iniciatyvai. Vis dėlto A. Zuokas tvirtina, kad tarybos pritarimas tokiam siūlymui dabartinės situacijos miesto transporte nepakeis. O „mikriukų“ sutarčių pratęsimas esą neįmanomas, kadangi sutartys yra nutrauktos.

„Šitas sprendimas nekeičia tvarkos. Teisiškai žiūrint, negali atnaujinti sutarties, kuri jau nutraukta. Taigi šitas sprendimas galbūt tiktai paskatins naujoms formoms, kaip integruoti privačius vežėjus į viešojo transporto sistemą, - kalbėjo meras. - Šiuo metu (atidėti reformą – DELFI) yra neįmanoma, nes reforma yra įvykdyta. Atnaujinti to, ko nebėra, nebeįmanoma.“

Vis dėlto socdemai iniciatyvos neatsiėmė. Socialdemokratų frakcijos vadovas Vytautas Milėnas pareiškė manantis, kada pertvarka mieste sukels spūstis ir chaosą, o tokią reformą būtų galima vykdyti tik tuomet, kai bus baigtas Vakarinis Vilniaus aplinkkelis.

Meras A. Zuokas iš tribūnos pareiškė iš dalies palaikantis socdemų iniciatyvą – esą tai padėtų sugrąžinti vežėjus į rinką, skelbiant konkursus ilgalaikėms keleivių vežimo sutartims.

Po diskusijų socdemų siūlymui po pateikimo pritarta bendru sutarimu. Dabar projekto imasi miesto tarybos komitetai. Galutinis balsavimas vyks ne anksčiau nei kitame miesto tarybos posėdyje, jis kol kas nėra sušauktas.

DELFI primena, jog privatūs vežėjai priešinosi transporto reformai ir tęsė veiklą po sutarčių nutraukimo. Tačiau pasipriešinimas truko vos tris dienas – praėjusią savaitę privatininkai pranešė nebegalintys teikti keleivių vežimo paslaugų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (197)