Gegužės 22-23 d. Civilinės aviacijos administracija „Air Lituanica“ įmonėje atliks auditą, po kurio nuspręs, ar bendrovei bus išduotas oro vežėjo pažymėjimas. Bendrovės direktorius Erikas Zubrus tiki, kad tai tik techninis dalykas - bendrovė yra pasiruošusi veikti.

Pirmasis „Air Lituanica“ skrydis į Briuselį įvyks birželio 30 d. Skrydžiai į Belgijos sostinę vyks 6 kartus per savaitę. Nuo liepos 8 d. prasidės skrydžiai į Amsterdamą. Vėliau planuojama skraidyti į Berlyną, Prahą, Miuncheną ir Maskvą.

Oro bendrovės komanda tikisi, kad per pirmąjį pusmetį „Air Lituanica“ skrydžiais pasinaudos 70 tūkst. keleivių, o pirmojo pusmečio pajamos sieks 40 mln. Lt. 2014 m. - 140 mln. Lt.

E. Zubrus teigė, kad per trejus metus bendrovei reikalingos 20 mln. Lt bendrosios investicijos.

Šiuo metu bendrovėje jau dirba 27 asmenų komanda. Planuojama, kad iki skrydžių pradžios, birželio 30 d., dirbs 70 darbuotojų.

„Air Lituanica” skrydžiai bus vykdomi „Embraer 170” (nuomojamas iš Estonian Air) ir “Embraer 175” (nuomojamas iš ECC Leasing) orlaiviais, talpinančiais 76 ir 86 keleivius.

Šiuo metu jau yra pasirašyta sutartis dėl pirmojo lėktuvo nuomos. Dėl antrojo šiuo metu baigiama derinti sąlygas su „Estonian Air“.

Pirmąja kryptimi į Briuselį skrydžiai bus vykdomi kasdien vakarais, išskyrus šeštadieniais. Į Amsterdamą skrydžius planuojama vykdyti rytais.

Į Maskvą skrydžius planuojama siūlyti nuo rudens.

Simonas Bartkus
„Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus teigė, kad bilietai kainuos nuo 299 Lt (su mokesčiais) į vieną pusę.

Žadant jungiamųjų skrydžių galimybes, „Air Lituanica“ bendradarbiaus su „KLM“, „Brussels Airlines“, „Air Berlin“, „Czech Airlines“.

Tikimasi 2015 m. turėti jau penkis orlaivius ir klientams siūlyti 13-16 maršrutų.

Šiuo metu 83 proc. „Air Lituanica” akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybės įsteigtai įmonei „Start Vilnius“. 17 proc. - įkurtai naujai bendrovei „Air Lituanica Club”. Kaip teigė E. Zubrus, ši bendrovė bus skirta suvienyti privačius investuotojus, kurių yra 30. Su 15 jau pasirašytos galutinės sutartys.

Planuojama iš privačių investuotojų pritraukti 2,5 mln. Lt investicijų, kas sudaro ketvirtadalį pirminių investicijų (10 mln. Lt). Likusios investicijos – iš Vilniaus miesto savivaldybės Transporto vystymo programos lėšų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (285)