„Įmonės marketingas ir pardavimų strategija turi atitikti nacionalinio vežėjo statusą ir atsakomybę“, – pareiškė susisiekimo ministras Aivis Ronis. Ministerijos nuomone, K. Briškenis nepakankamai kontroliavo įmonės veiklą, todėl susiklostė taip, kad Latvijos nacionalinis oro vežėjas populiarina Raudonosios armijos šventę, kuri buvo pavadinta įamžinant pergalę prieš vokiečių pajėgas prie Narvos ir Pskovo. Ministras pareikalavo pasiaiškinimo iš „airBaltic“.

Vasario 19 d. „airBaltic“ išplatino reklamą, kurioje buvo siūlomos nuolaidos bilietams. Reklamoje buvo parašyta: „Ar žinai, kad vasario 23 d. Rytų Europoje minima Tarptautinė vyrų diena? Šios šventės proga parengėme jums dovaną – 20 eurų (69 Lt) čekį, kovą ir balandį perkant bilietus pasirinkta kryptimi. Gyvenimas skirtas ne vien dirbti. Skrisk į Miuncheną, Milaną, Berlyną, Helsinkį, Romą bei kitomis stulbinamos kryptimis ir pajusk laisvė nuo kasdienės rutinos. Paskubėk, pasiūlymas galioja tik 1 dieną.“

Vasario 19 d. į pavakarę aviabendrovė pamėgino užglaistyti neigiamą reakciją į šį marketingo žingsnį – buvo pataisytas pasiūlymo tekstas bendrovės interneto svetainėje. Be to, „airBaltic“ atsiprašė klientų, kuriems nepatiko reklama.

„Brangūs draugai, „airBaltic“ naudojasi bet kokia galimybe pareklamuoti skrydžius. Ir šiemet, ir pernai pateikėme išskirtinių pasiūlymų klientams per Heloviną, Šv. Valentino dieną, „Christopher Street Day“ šventę (seksualinių mažumų teisių ir laisvių šventė Berlyne), Vyrų dieną, taip ir per kitas šventes. Jei priežastis keliauti jums atrodo įžeidžiama, nuoširdžiai atsiprašome už tai, kad patys to nenorėdami suklaidinome. Tik norime pasakyti, kad keliauti šaunu, tad padarysime viską, kas įmanoma, kad mūsų paslaugos būtų kuo prieinamesnės“, – rašoma pranešime „airBaltic“ puslapyje socialiniame tinklalapyje „Facebook“.

K. Briškenis nesuvokia, kodėl jį atšaukė, ir pabrėžia, kad tarybos nariai neskaito kiekvieno aviabendrovės reklaminio teksto. Jam susisiekimo ministro reakcija atrodo neapgalvota ir nerimta.