„Apie Vilniaus oro uosto taksi tvarką legendos sklando jau 20 metų – turistai nežinojo nei kaip juos veža, nei kur, nei už kiek“, - kalbėjo Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Gediminas Almantas. Jo teigimu, būtent norint užtikrinti kokybiškas taksi paslaugas bei siekiant išvengti piktnaudžiavimų, oro uoste įvesta nauja tvarka.

Grąžins permoką

Šiuo metu su Vilniaus oro uostu bendradarbiauja kelios taksi įmonės, tarp jų - „Vilnius veža“, „Smart Taksi“. Iš viso prie pat išėjimo iš oro uosto atvykimo salės specialia juosta gali privažiuoti 18 automobilių. 5 iš jų – individualia veikla užsiimantys taksistai.

Kovoti su dideles sumas iš turistų plešiančiais taksistais nuspręsta įvedant rekomenduojamas taksi paslaugų kainas bei nurodant maksimalias kelionių kainas.

Oro uosto platinamoje informacijoje skelbiama, kad su sutartis pasirašiusiomis įmonėmis kelionė iš oro uosto iki Senamiesčio (Katedros aikštės) kainuos apie 35 Lt, iki Konstitucijos prospekto – apie 42 Lt, iki „Litexpo” parodų rūmų – apie 30 Lt, iki Santariškių klinikų – apie 62 Lt.

Vilniaus oro uostas skelbia, kad, jei taksistas privers klientą susimokėti daugiau nei nurodyta rekomenduojamose kainose, skirtumas keleiviui bus grąžintas. Tam reikia turėti kelionės čekį.

Apsimeta „Vilnius veža“

Nepaisant šios iniciatyvos Vilniaus oro uosto vadovas pripažino, kad visiškai išgyvendinti piktnaudžiavimo iš oro uosto teritorijos kol kas nepavyko. Taksistai vis dar „nuskriaudžia“ apie taksi kainas nenusimanančius užsieniečius.

VšĮ „Vilnius veža“ atstovas Benas Baltušis pasakojo, kad šį mėnesį į įmonę kreipėsi užsienietis, kuris nuo oro uosto iki viešbučio „Šarūnas“ buvo nuvežtas už 86 Lt.

„Svečias parodė čekį, kuriame buvo parašyta, kad jį vežė „Vilnius veža“, tačiau vairuotojo vardas ir pavardė buvo neįskaitomi“, - teigė taksi įmonės atstovas.

Nepaisant to, G. Almantas tiki, kad sistema pasiteisins ir piktybiški taksistai anksčiau ar vėliau pasitrauks iš oro uosto.

„Dar ir dabar bandoma keleivius įtraukti į automobilius, bet situacija gerėja“, - pripažino jis.

Vis dėlto iki šiol oro uoste dirbusios taksi įmonės, kurios neturi sutarčių su Vilniaus oro uostu, gali ir toliau vykdyti savo veiklą šioje teritorijoje, tačiau yra neprileidžiami prie artimiausios automobilių juostos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (146)