Tokius kaip šis, orlaivių techninio aptarnavimo ir remonto angarus, pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ turi Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje. Kauno oro uoste telpa vienas lėktuvas, dirba keturios dešimtys specialistų iš Lietuvos ir užsienio.

Angaras kainavo per penkis milijonus litų, ateityje jį ketinama plėsti. Kauno oro uosto vadovas planuoja ir daugiau investicijų.

„Prasideda įvairūs infrastruktūriniai projektai, kurie greitai pradės duoti naudą. Šiais metais planuojame, kad ne vien „Ryanair“ aptarnaus lėktuvus, bet taip pat kelios kitos kompanijos pradeda statybas ir 2013-ųjų pabaigos sulauksime tikrai dar daugiau lėktuvų“, – sako Kauno oro uosto generalinis direktorius Povilas Ugianskis.

Beje, turistų pasiilgę Kauno verslininkai – „Ryanair“ dalį skrydžių perkėlus į sostinę, svečių mieste gerokai sumažėjo – gali rengtis sutiktuvėms. Vasarą Kauno oro uoste žadama aštuoniolika maršrutų.