Sunkvežimius pagal sutartį su Rusijos Kamos automobilių gamykla Rokiškyje surenka Vilniaus bendrovė "Autobagi". Rusai atsiunčia į Lietuvą visas "KamAZ" reikalingas detales, įrangą ir kėbulus, išskyrus variklius.

Šie gaminami Didžiojoje Britanijoje, atitinka "Euro5" ekologijos reikalavimus, todėl transporto priemones, turinčias tokius motorus, leidžiama naudoti ES.

"Pirmuosius surinktus sunkvežimius pardavinėsime ne Lietuvoje - dėl jų įsigijimo baigiama derėtis su lenkais. Kaimynų rinka daug imlesnė negu mūsų, todėl tikimės sėkmės", - praėjusią savaitę sakė įmonės "Autobagi" direktorius Giedrius Diktanas.

Jo teigimu, Lietuvos rinkai skirti sunkvežimiai "KamAZ" galbūt bus pradėti gaminti po dviejų ar trijų mėnesių.

"Autobagi" vadovo nuomone, Rokiškyje surenkami "KamAZ" jau po trejų metų galėtų užimti apie 3 proc. Rytų Europos sunkvežimių rinkos. Tada kasmet reikėtų gaminti po 1,5 tūkst. rusiškų vilkikų. Tai jau trečias bandymas po Nepriklausomybės atkūrimo, kai Lietuva mėgina įsitvirtinti tarp valstybių, kurios gamina komercines transporto priemones.

1992-aisiais bendrovė Rokiškio mašinų gamykla ir Vokietijos Citau miesto automobilių gamintoja "Robur" buvo sudariusios sutartį dėl tokio pat pavadinimo triračių komercinių transporto priemonių, tačiau vokiečiai nesurinko planuotos investuoti apie 7 mln. litų sumos, ir projektas 1995-aisiais galutinai žlugo. Šio amžiaus pradžioje Rokiškyje rusiškus mikroautobusus "Gazelė" gamino Vilniuje registruota bendrovė

Automašinų verslo centras, tačiau po 6 darbo metų prasidėjus krizei verslas nutrūko. G. Diktanas viliasi, jog "KamAZ" atveju taip nenutiks. Pasak verslininko, "tai per daug rimtas prekės ženklas, kad galėtų patirti nesėkmę".

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (150)