Mitingą organizuoja Vilniaus miesto vežėjų asociacija, nepritarianti sostinės valdžios užmojams iš miesto centro išstumti privačius mikroautobusus, juos pakeičiant savivaldybės bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ greitaisiais autobusais.

Prieš savivaldybės užmojus pasisakė ne tik vežėjų atstovai, bet ir kelių politinių partijų delegatai. Nepalaikyti viešojo transporto pertvarkos žada sostinės tarybos opozicijoje esantys konservatoriai ir „tvarkiečiai“, prieš rinkos monopolizavimą pasisakė ir liberalas Remigijus Šimašius. Tiesa, ši politinė jėga Vilniaus taryboje neturi nė vieno nario.

Vilniaus miesto vežėjų asociacijos prezidentas Saulius Matulionis DELFI teigė, jog nepalaikyti valdančiųjų žada ir koalicijai priklausantys Vilniaus socialdemokratai.

„Tikrai yra priimtas (socdemų – DELFI) sprendimas nebalsuoti už“, - sakė S. Matulionis, pridurdamas, jog tikisi ir Lietuvos lenkų rinkimų akcijos frakcijos palaikymo.

Vilniaus miesto vežėjų asociacijos valdybos pirmininkas Vladas Dapkus antradienio vakarą „Žinių radijo“ laidoje „Aktualusis interviu“ tvirtino, kad sostinės valdžia naiviai tikisi naikindama privačių vežėjų maršrutus ištraukti iš skolų savivaldybės įmonę „Susisiekimo paslaugos“.

„Man atrodo, kad vilniečiams tai yra iš tikro patogi paslauga, kuria naudojasi toks vidutinis išgalinčių susimokėti už paslaugą keleivių srautas. Manau, kad tas didysis vadinamas trukdymas tai yra Vilniaus viešasis transportas, su kuriuo jie įsivaizduoja, kad, pašalinus iš miesto mikroautobusus, lyg jų įmonė pradėtų dirbti pelningai. Nors mes iš viso, kiek yra paskaičiuota, nuvežame tik 4-5 proc. keleivių. Tai manau, kad čia ne ten iš tikrųjų ieškoma... Vietoj to, kad sukurtų kažką naujo, bandoma panaikinti tai, kas yra“, – kalbėjo V. Dapkus.

Pilaitės bendruomenės pirmininkė Janina Gadliauskienė čia įžvelgė ir savivaldybės norą perimti privačių vežėjų verslą į savo rankas.

„Ta sistema, galbūt kaip ir taksi, kaip mes žinom, nori tiesiog iš vienų privačių rankų pereit į kitas rankas. Tą sistemą visi merai tvarko, bet niekaip jos nesutvarko iki galo, kad jinai būtų vilniečiams patogi, paprasta ir aiški“, – sakė J. Gadliauskienė.

Trečiadienio posėdyje Vilniaus taryba imasi viešojo transporto pertvarkos. Tarp svarstomų klausimų – ir konkursai vadinamiesiems privežimo maršrutams, kuriuose ketinama siūlyti mikroautobusų įmonėms.

DELFI primena, jog didžiulę pertvarką numatoma paleisti jau šią vasarą. Tarp pakeitimų – ne tik mikroautobusų išstūmimas iš centrinės Vilniaus dalies. Vilniaus savivaldybė ketina naikinti 18 autobusų ir troleibusų maršrutų, o naujuosius greituosius autobusus aprūpinti papildomomis viešojo transporto juostomis daugelyje judriausių sostinės gatvių.

Visą laidos „Aktualusis interviu“ įrašą galite rasti čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (233)