Jį savo lėšomis pastatys verslininkai, kurį ir prižiūrės 23-ejus metus. Tuo metu valstybė už darbus pradės mokėti nuo trečių metų ir viską planuoja išmokėti per 23-ejus metus. Planuojama, kad aplinkkelis bus atidarytas jau 2015-aisiais. Darbų vertė siekia daugiau 120 mln. litų.

Jis bus Klaipėda-Liepoja kelio dalis ir nuo kurorto nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.

„Pirmą kartą Lietuvoje projektas bus įgyvendinamas privačiais pinigais.<...> Kelių tiesimo istorijoje atsiranda viešos ir privačios partnerystės pradmenys, tam pagaliau sudarytos įstatyminės sąlygos: iš pradžių atsirado koncesija, vėliau ir privati viešoji partnerystė. <...> Šiandien kelių priežiūrai, plėtrai, asfaltavimui ir pan. valstybės lėšų nepakanka, kelių būklė negerėja, tad norime pritraukti kuo daugiau pinigų iš privataus sektoriaus“, – kalbėjo susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

„Šeši mėnesiai skirti projektavimui, dveji metai – statybai, o priežiūra bus vykdoma 23 metus. <...> Pastatydami aplinkkelį nušauname tris zuikius: kelio nutiesimas, jo priežiūra ir ilgalaikės garantijos – statybos darbams suteikiama 10 metų garantija. Be to, kur dar ekonominė nauda, kuri, pagal skaičiavimus, bus didesnė Palangai: ramesnis lankytojų poilsis, didesnė nekilnojamo turto vertė šalia aplinkkelio ties Palanga“, – aplinkkelio džiaugėsi Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas.