Kaip rašoma pranešime spaudai, bus atnaujintas transporto  eismas keturių eismo juostų Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp A. Goštauto ir M. K. Čiurlionio gatvių.

Taip pat skelbiama, kad Vilniaus mieste nuo penktadienio važiuojant Pilaitės prospektu nuo Pilaitės pusės link miesto centro ties statomu Vakarinio aplinkkelio objektu bus leidžiamas transporto eismas įrengtu laikinu apsisukimu link Viršuliškių.
Ši laikina apsisukimo vieta įrengta iki Vakarinio aplinkkelio II etapo objekto statybų darbų pabaigos.

Be to,  bus atnaujintas transporto  ir eismas  Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Galvės gatvių.
 
Visuose šiuose infrastruktūros objektuose darbai bus tęsiami, todėl vairuotojai prašomi laikytis Kelių eismo taisyklių, neviršyti saugaus leistino greičio, būti atidiems.

Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas savaitraščiui „Vilniaus diena” sakė, kad natūralu, jog rugsėjo pradžioje mieste būna chaosas. Bet tai nutinka ne tiek dėl to, kad padidėja transporto srautas, o labiau dėl to, kad atsiranda naujų eismo dalyvių.

Atvykėliai, V. Sadausko teigimu, dar nežino, kaip geriau kur nors nuvažiuoti, bando vieną atstumą, mato – spūstys, mėgina nardyti tarp eilių, tada prasideda vairuotojų kultūros klausimas.

„O kai kultūros nėra, prasideda spūstys, – sakė technologijos mokslų daktaras. – Jau ne kartą esu sakęs, kad eismas turėtų vykti užtrauktuko principu. Norint užsegti užtrauktuką, nareliai turi eiti taip: kairys – dešinys, kairys – dešinys. Tas pats ir gatvėje – jei yra dviejų juostų susiaurėjimas į vieną, turėtų būti labai nesudėtinga pastatyti informacinį ženklą pirmas – antras. Vairuotojai vis dar nesupranta, kad kur kas greičiau visi taip suvažiuotų į vieną srautą."

Technikos mokslų daktaras įmetė akmenį ir į moterų daržą. Vasarą buvo atlikti stebėjimai, kiek moterų įleidžia kitą automobilį į savo juostą. Kas antrą mašiną praleisdavo 90 proc. vyrų, moterų – tik 30 proc.

„Keista, juk moterys, atrodo, yra kultūringesnės ir pan., bet joms labai trūksta suvokimo šiuo klausimu. Spūsčių pamažėtų, jei išmoktume susirikiuoti į vieną eilę. Manau, jei savivaldybė stebės, kur spūstys didžiausios, ir svarstys, kaip būtų galima jas panaikinti, o vairuotojai bus geranoriškesni, iki spalio viešojo transporto situaciją bus galima ir pagerinti", – optimizmo nepritrūko pašnekovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (249)