Artūras Zuokas teigia, kad toks projektas būtų nereikalingas ir per brangus tiek Vilniaus, tiek visos valstybės biudžetui.

A. Zuokas DELFI teigė negalįs patikėti tokia Seimo narių iniciatyva.

„Manyčiau, kad įstatymo projekto rengėjai turėtų susitikti su Lietuvos mokslininkais, Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir kitais specialistais. Jie labai aiškiai paaiškintų, kad šiandien, gyventojų skaičiui mažėjant visoje Lietuvoje, neturint artimiausiu metu jokių galimybių, kad gyventojų skaičius, net Vilniuje, padidėtų iki 2040 m., tokia transporto priemonė, kurios vertė būtų ne mažiau 4 mlrd. Lt, faktiškai yra tiesiog nereikalinga“, - kalbėjo Vilniaus meras.

Pasak jo, apie kokį nors Vilniaus savivaldybės finansinį indėlį į metro projektą negali būti nė kalbos.

„Su tokiu mažu finansavimu, mums yra galvos skausmas, kaip rytoj apmokėti dyzelinį kurą, kad į gatves išvažiuotų autobusai. Ar užmokėti už elektrą, kad važiuotų troleibusai. Todėl toks projektas neturi jokio pagrįstumo. Bet, aišku, jeigu Vyriausybė nuspręs ir duos 4 mlrd. Lt, norės tą projektą įgyvendinti – sveikintina. Tai sukurs darbo vietas. Tik aš neįsivaizduoju, pagal Lietuvoas biudžeto galimybes ir pagal tai, kad šiandien tam nėra jokio ekonominio poreikio, kad blaiviai mąstantis žmogus tokį projektą patvirtintų“, - reziumavo A. Zuokas.

DELFI primena, jog Metropoliteno įstatymo projektą Seimui teikia marga publika. Jo iniciatoriai – socialdemokratas, krašto apsaugos ministras Juozas Olekas, Liberalų sąjūdžio lyderis, buvęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, „darbietis“ Kęstutis Daukšys, konservatorius Paulius Saudargas bei Mišriai Seimo narių grupei priklausantis buvęs prezidentės vyriausiasis patarėjas Linas Balsys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (646)