„Keleiviams esame pasiruošę kompensuoti patirtus nuostolius, vis dėl to tokių atvejų yra vienetai“, – BNS nurodė „Susisiekimo paslaugų“ rinkodaros specialistė Vaida Verbickaitė.

Taip bendrovė komentavo situaciją, į kurią šią savaitę pateko vilnietis Mindaugas. Vyras, Pašilaičiuose įsėdęs į 55 maršruto autobusą, norėjo įsigyti elektroninį bilietą už 2,2 lito, tačiau pigiausias geltono komposterio pasiūlytas bilietas kainavo 2,5 lito. Tiek pusės valandos bilietas kainavo iki 2013 sausio 1 dienos, tačiau nuo naujųjų jis buvo atpigintas.

„Išsiaiškinome, kad vakar 55 autobuse, kurio garažinis Nr. 370, buvo sutrikęs Wi-fi ryšys, kuriuo yra perduodami ir atnaujinami duomenys. Tai nėra dažnas sutrikimas. Šioje transporto priemonėje įsigyjant 30 ir 60 minučių bilietus iš Vilniečio kortelėje esančių pinigų galėjo būti nuskaityti bilietai didesne kaina“, – teigė V.Verbickaitė.

Pasak savivaldybės įmonės, keleiviai, kurie pastebėjo sistemos neatitikimus nuskaitant pinigus iš jų Vilniečio kortelių ne ta kaina, turėtų kreiptis telefonu (8 5) 210 7050 arba el. paštu info@vilniusticket.lt.

Nuo sausio 1-osios atpigo vienkartiniai elektroniniai bilietai: 30 minučių nuo pažymėjimo galiojantis bilietas kainuos 2,20 lito (anksčiau jis kainavo 2,50 lito), 60 minučių – 3,20 lito (anksčiau – 3,50 lito). Jie atpiginti dėl nuo 21 iki 9 proc. sumažėjusio PVM.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)