„Keleiviams esame pasiruošę kompensuoti patirtus nuostolius, vis dėl to tokių atvejų yra vienetai“, – BNS nurodė „Susisiekimo paslaugų“ rinkodaros specialistė Vaida Verbickaitė.
Taip bendrovė komentavo situaciją, į kurią šią savaitę pateko vilnietis Mindaugas. Vyras, Pašilaičiuose įsėdęs į 55 maršruto autobusą, norėjo įsigyti elektroninį bilietą už 2,2 lito, tačiau pigiausias geltono komposterio pasiūlytas bilietas kainavo 2,5 lito. Tiek pusės valandos bilietas kainavo iki 2013 sausio 1 dienos, tačiau nuo naujųjų jis buvo atpigintas.
„Išsiaiškinome, kad vakar 55 autobuse, kurio garažinis Nr. 370, buvo sutrikęs Wi-fi ryšys, kuriuo yra perduodami ir atnaujinami duomenys. Tai nėra dažnas sutrikimas. Šioje transporto priemonėje įsigyjant 30 ir 60 minučių bilietus iš Vilniečio kortelėje esančių pinigų galėjo būti nuskaityti bilietai didesne kaina“, – teigė V.Verbickaitė.
Pasak savivaldybės įmonės, keleiviai, kurie pastebėjo sistemos neatitikimus nuskaitant pinigus iš jų Vilniečio kortelių ne ta kaina, turėtų kreiptis telefonu (8 5) 210 7050 arba el. paštu info@vilniusticket.lt.
Nuo sausio 1-osios atpigo vienkartiniai elektroniniai bilietai: 30 minučių nuo pažymėjimo galiojantis bilietas kainuos 2,20 lito (anksčiau jis kainavo 2,50 lito), 60 minučių – 3,20 lito (anksčiau – 3,50 lito). Jie atpiginti dėl nuo 21 iki 9 proc. sumažėjusio PVM.