Ši įmonė yra viena iš keturių bendrovių, išsipirkusių prestižines taksi automobilių stovėjimo vietas prie pat oro uosto atvykimo salės. Tačiau net ir pagavus taksi šioje prestižinėje vietoje įsėdimo mokestis siekia 10 Lt, o kilometro kaina – 6 Lt, vadinasi, kelionės suma turėjo siekti apie 50 Lt.

Taksi įmonės „VIP Tak” vadovė Božena Tijušienė taip pat sutinka, kad 95 Lt kaina kelionei nuo oro uosto iki „Ramados“ didoka, bet, jos teigimu, kaina priklauso ir nuo prastovų – tarkime, jeigu mieste dideli kamščiai, tuomet 6 km kelionė pagal oro uoste nurodytus tarifus gali kainuoti ir 70 Lt.

Jautėsi įžūliai apiplėšti

Apie į Lietuvą atvykusių užsieniečių apgaudinėjimą jau rašyta ne kartą. Vilniaus miesto savivaldybė taksi vežėjus, vežančius klientus iš oro uosto į miesto centrą, norėjo pažaboti fiksuotomis kainomis, tačiau tam pasipriešino Susisiekimo ministerija, pareiškusi, kad ministerija negali nustatyti kainų „lubų“ nei taksi paslaugoms, nei kepsniams, nei kailiniams – esą taksi vežėjai prieš gaudami licenziją kainas deklaruoja savivaldybei, tad ji turi prižiūrėti, kaip jų laikomasi.

Tačiau svarstymai taip ir liko svarstymais, o Vilniaus taksistai užsieniečius toliau apgaudinėja. Šįkart apgavystės auka tapo kelionių paieškos ir rezervacijos žiniatinklio judek.lt verslo kolegos, kurie atskridę į Vilnių oro uoste įsėdo į įmonės „VIP TAK“ automobilį ir už 6 km kelionę iki viešbučio „Ramada“ Subačiaus gatvėje sumokėjo 95 Lt.

„Šį kartą kelis kilometrus iš oro uosto į „Ramada“ viešbutį, judek.lt verslo kolegas sugebėjo nuvežti už 95 Lt į vieną pusę! Kitaip tariant – kilometro kaina apie 15 Lt. Normalu? Mums atrodo nelabai, ypač pamačius užsieniečių veido išraišką ir išgirdus komentarus, kad nors po pasaulį keliauja daug, taip įžūliai nutikę tik Lietuvoje“, - DELFI pasiskundė žiniatinklio vadovas Arūnas.

Pasak jo, ant automobilio šono buvo nurodyta „VIP taksi“. Vilniuje su tokiais užrašais važinėja įmonės „VIP Tak“ automobiliai, kurie klientų laukia ir prestižinėse Tarptautinio Vilniaus oro uosto stovėjimo aikštelėse. Tačiau užsieniečiams pateiktame kvite, kuriame nurodyta kelionės kaina bei maršrutas, vežėjo pavadinimas nenurodytas, o taksi valstybinis numeris beveik neįskaitomas.

Siūlo aiškintis situaciją iškart

Įmonės „VIP Tak“ vadovė B. Tijušienė DELFI teigė, kad užsieniečių patiklumu piktnaudžiaujančių taksi vairuotojų vis dar pasitaiko, tačiau sužinojus apie tokius atvejus vairuotojai paprastai baudžiami – jiems sumažinamas atlyginimas.

Jeigu vairuotojas už kelionę paprašė sumokėti neįprastai daug, pašnekovė sako, kad geriausia skambinti į įmonę iškart ir aiškintis situaciją – esą tuomet lengviau surasti nurodymų nesilaikiusį vairuotoją.

„Kad būtų paskambinta tą pačią dieną, tai būtų lengviau. Būna, kad viršija ir iš kažkokio viešbučio paskambina. Jeigu nustatome, kad vežė ir paėmė daugiau nei pagal tarifą, tai mes bauduojame, vairuotojas atvažiuoja ir atiduoda tą pinigų skirtumą. Tikrai būna būna tokių atvejų, mažai, bet būna“, - neslėpė įmonės vadovė.

Pasak jos, keleiviams pateiktame kvite nurodytu numeriu automobilio įmonėje „VIP Tak“ nėra, tačiau, anot B. Tijušienės, tai nėra nuostabu, nes kvitai kartais surašomi neįskaitomai.

Taksi bendrovės vadovės teigimu, jos paskaičiavimais, kelionė nuo oro uosto iki viešbučio „Ramada“ išties turėjo kainuoti mažiau nei 95 Lt, tačiau esą kaina galėjo siekti 70-80 Lt, mat esą kaina priklauso nuo dienos meto, nuo kamščių buvimo arba nebuvimo, nuo prastovų laiko.

„Čia per brangu, čia jau viršyta“, - teigė B. Tijušienė.

Tarptautinis Vilniaus oro uostas prestižines taksi stovėjimo vietas prie pat atvykimo salės yra pardavęs viešo konkurso būdu. Iš viso galimybe išsipirkti stovėjimo vietas šalia atvykimo salės susidomėjo ir sutartis sudarė 5 taksi įmonės - „Martono taksi“, „Pigus taksi“, „Merselita“, „VIP TAK“ ir „M&G Ligistic”.

Per mėnesį 5 vietas nusipirkusi viena įmonė oro uostui sumoka 3000 Lt ir pačios nustato tarifus.

Visų kitų įmonių taksi automobiliai klientų paprastai laukia kiek tolėliau esančioje taksi ženklu pažymėtoje aikštelėje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)