„Pati skrydžių rinka, augantis keleivių skaičius diktuoja sąlygas pamažu komplektuoti ir plėsti lėktuvų parką. Tad tiek antrasis orlaivis, tiek plečiamas skrydžių žemėlapis yra kryptingas bei nuoseklus žingsnis į priekį, vadovaujantis pirmine skrydžių analize ir kompanijos strategija, – teigia „Air Lituanica“ vadovas Erikas Zubrus. – Iki 2015 metų planuojame turėti 13-16 maršrutų, tad ir lėktuvų ilgainiui tik daugės.“

Skrydis iš Brazilijos truko 3 dienas, tad orlaiviui teko leistis keturiuose oro uostuose. Kelionę į Vilnių pradėjęs iš Tancredo Neves (CNF; Belo Orizontė, Brazilija) tarptautinio oro uosto, naujasis „Air Lituanica“ orlaivis leidosi Gvararapeso (REC; Resifė, Brazilija), „Amilcar Cabral“ (SID; Espargos, Žaliojo kyšulio salos), Sevilijos (SVQ; Sevilija, Ispanija) ir, žinoma, Vilniaus oro uostuose.

„Embraer 175“ orlaivis yra nudažytas įmonės prekės ženklo spalvomis: dominuoja balta spalva, keliose vietose atvaizduotas raudonos-baltos spalvos įmonės logotipas, lėktuvo uodega nudažyta raudonai, ant jos – Vytauto Didžiojo majestotinis anspaudas.

Antrasis „Air Lituanica“ orlaivis skrydžius pradės rugsėjo 15 d., Briuselio maršrutu, nuo rugsėjo 20 d. skraidys į Prahą, o nuo rugsėjo 21 d. – į Miuncheną.

Pirmasis bendrovės orlaivis „Embraer 170“, kuriame yra 76 vietos, į Vilniaus oro uostą iš Didžiosios Britanijos atskrido birželio 22 d. Orlaivis yra nuomojamas iš oro linijų bendrovės „Estonian Air“.

„Embraer E-Jet” tipo orlaiviai yra vieni populiariausių regioninių lėktuvų pasaulyje. „Embraer“ kompanija, siūlydama iki 110 keleivių talpinančius lėktuvus bei pirmaudama regioninių lėktuvų rinkoje, yra trečioji pasaulyje komercinių lėktuvų gamintoja.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)