Socialiniuose tinkluose platinami piešinėliai su pakeistu „Hesburger“ logotipu – jame restoranų tinklo pavadinimas virtęs „Horseburger“ (mėsainis su arkliena). Tokie juokeliai – užuomina, jog greitojo maisto restoranų tinklo siūlomuose patiekaluose gali būti naudojama arkliena.

„Hesburger“ pranešime skelbiama, jog tokie juokai, skelbiami naudojant greitojo maisto restoranų tinklo logotipą ir siekiant jį susieti su arklienos skandalu, kenkia bendrovės reputacijai ir gali turėti neigiamos įtakos darbo rezultatams. „Hesburger“ atstovai tvirtina, esant reikalui, pasinaudosiantis teise kreiptis į teismą ir bylinėtis su visais, platinančiais tokius neskanius juokelius.

Kaip naujienų agentūrai LETA sakė bendrovės atstovė Ieva Antoniškė, „Hesburger“ puikiai suvokia, jog bendrovės atsakas į juokelius gali sukelti didesnį atgarsį nei pats pokštas, tačiau, nepaisant šios rizikos, greitojo maisto restoranų tinklas nusprendė rizikuoti ir nebetylėti.

„Kiekvienas pokštas turi ribas. Galbūt nevertėjo minėti frazės „teisėsaugos organai“, sukėlusios tokį rezonansą. Tačiau nemanome, jog reikėjo nuolankiai tylėti ir leisti šiam nevykusiam pokštui plisti toliau. Tikimės, jog tai bus gera pradžia konstruktyviai diskusijai dėl tokių juokų ribų socialiniuose tinkluose ir visame internete“, - sakė „Hesburger“ atstovė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (170)