„SEB atstovai sakė, kad negražiai darome viešindami įkainius, to turėtume nedaryti pagal sutartį. Tačiau kitokių įkainių bankas mums ir toliau nepasiūlė, tik aiškino, kad pažeidžiame sutarties punktą, nurodantį, kad dėl atsiskaitymo būdo prekės pirkėjui neturėtų pabrangti. Atsakėme savo žodžiu žaismu – prekės nepabrango, jos atpigo visiems, tik SEB klientams pasiliko tos pačios. Tačiau suvokiame, kad formaliai tai gali būti sutarties pažeidimas, todėl inicijavome sutarties nutraukimą. Formaliai tai turėtų įvykti gruodžio 2 d.”, - pasakojo bendrovės direktorius Jurgis Gylys.

Bankas pabrėžia viešai nekalbantis ir neatskleidžiantis bet kurio kito kliento susitarimo niuansų. „Apie jokią įmonę konkrečiai kalbėti negalime, o ginčus ir klausimus sprendžiame dvišale tvarka”, - sakė SEB banko ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas.

Primename, kad „Imk.lt” derėjosi su bankais dėl palankesnių komisinių už atsiskaitymus, tačiau su SEB po padaryti nepavyko.

„Imk.lt” įdiegė algoritmą, kuris suskaičiuoja ir klientams parodė antkainį už naudojimąsi SEB el. bankininkystės paslaugomis – pvz., 800 Lt vertės prekė mokant per SEB kainuos 30 Lt daugiau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (99)