"Idėja yra labai paprasta – padėti vyrams išsiugdyti higienos įpročius. Veikimo principas paprastas – tiesiog apsilankai tinklalapyje, išsirenki arba susikuri norimų vyriškų higienos, apatinio trikotažo reikmenų rinkinį, nusistatai periodiškumą ir daugiau nebekvaršini sau galvos visus metus“, - verslo idėją pristatė ekonomiką studijavęs A.Stasiūnaitis.

Jis pasakoja, jog idėja pasiūlyti būtinų higienos reikmenų prenumeratą kilo senokai iš asmeninių poreikių, tačiau ją išgryninti pavyko šią vasarą, kai buvo suburta bendraminčių komanda: aštuntus metus reklamoje dirbantis Tadas ir fizikas Algimantas.

„Kaip ir daugelis vyrų nemėgstu apsipirkinėti, tad ši paslauga turėtų padėti išvengti dar vieno mažo galvos skausmo. Pavyzdžiui, dantų šepetėliai. Juos reikia keisti kas tris mėnesius. Bet kiek žmonių tai daro? O čia bus paprastas ir geras priminimas. Siunta ateina kas tris mėnesius ir tiesiog pakeičiate šepetėlį nauju. Tas pats su kojinėmis, apatiniu trikotažu ar higienos reikmenimis. Juk tai yra rutinos dalykai, paprastai naudojami periodiškai. Periodiškai pasibaigia dezodorantas, dušo želė, šampūnas, dantų pasta, skutimosi putos ir taip toliau“, - vardija siūlomų priemonių galimą prenumeratą Algirdas.

Bendrovė siūlo prenumeruoti ne tik higienos priemones, t.y. kūno, veido, burnos priežiūros priemones, bet ir apatinį trikotažą, marškinėlius, kojines, prezervatyvus, pirkti dovanų kuponus ir rinkinius bei žada nemokamą prekių pristatymą jų užsisakius už daugiau nei 100 litų.

Save vadina paslauga ir tikisi naudos iš Kalėdų

T. Pukas pasakoja, jog šios verslo idėjos išskirtinumas yra tai, jog vartotojams siūloma paslauga, o ne tik prekės.

„Vyriškų reikmenų prenumerata nėra dar viena elektroninė parduotuvė, tai paslauga, - dėsto T. Pukas. - Praktiškai visus produktus esančius mūsų asortimente esame išbandę patys, tad galime parekomenduoti, kokias prekes geriausiai naudoti esant specifinei situacijai.“

Be to, jis sako, jog vartotojų neplanuoja erzinti kainomis, kurios baigiasi devynetu, ar mėnesį nemokama paslauga, kuri vėliau tampa mokama.

„Ši paslauga yra orientuota tiek į vyrišką, tiek moterišką auditoriją, nors galutinis paslaugos vartotojas yra vyras. Vyrams, tikiuosi, padėsime ugdyti higienos įpročius, nes vienas veiksmas duos rezultatą visiems metams. O moterys galės paskatinti savo draugus, vyrus, pažįstamus pasitempti rūpintis savimi. Ne paslaptis, kad vyrai šiek tiek pro pirštus žiūri į higienos dalykus, na, bet gamta mus tokius sukūrė, - atvirauja A. Časas. - Manau, jei patys nekantraujame, kada galėsime naudotis savo idėja ir tai, kad jau dabar pristatome sprendimą savo draugams ir artimiesiems, yra geras ženklas pranašaujantis pilną atsidavimą idėjos vystymui bei sėkmę.“

Jaunieji verslininkai tikisi, kad paslaugai padės išpopuliarėti Kalėdinis dovanų metas.

„Dabar investuotojus turime tris, kurie investuoja visus savo laisvus ir nelaisvus resursus“, - apie investicijas į verslo idėją juokauja Algirdas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (292)