„Norfos mažmenos“ valdybos pirmininko Dainiaus Dundulio teigimu, pardavimų didėjimą sąlygoja prekių asortimento „Norfoje“ padidėjimas. „Norfoje“ visuomet buvo platus mažų kainų prekių pasirinkimas. Šių metų vienas pagrindinių „Norfos“ tikslų – gerokai išplėsti naujų, nepažįstamų, išskirtinių rūšių sūrių, žuvies, daržovių asortimentą, taip pat padidinti kai kurių kitų grupių prekių įvairovę, kurias taip pat norime pasiūlyti geriausia kaina“, - tvirtino D. Dundulis.

Konsoliduoti „Norfos“ įmonių grupės prekių ir paslaugų pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė 596,225 mln. litų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM) – t.y. 7,4 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai, kai grupės apyvarta sudarė 555,093 mln. litų.

Grupei priklauso mažmeninės prekybos tinklas „Norfos mažmena“ bei „Norfos“ savininkų valdoma bendrovė „Rivona“, užsiimanti logistika, tarptautiniais pervežimais, nekilnojamo turto nuoma ir kita veikla.

Šiuo metu „Norfos mažmenai“ priklauso 127 prekybos centrai. „Norfos“ prekybos tinklas šiemet planuoja dar iki 10 naujų ar atnaujintų parduotuvių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)