Dar daugiau, „Louvre Hotels Group“ per pastaruosius šešis mėnesius savo viešbučių tinklą išplėtė į penkias naujas šalis: Rusiją, Alžyrą, Lietuvą, Austriją ir Gruziją. Projektai šiose šalyse startuos nuo 2012 iki 2013 metų ir bus valdomi daugiausia prekės ženklo „Golden Tulip“ vardu. Tai šalių, kuriose veikia „Louvre Hotels Group“, sąrašą padidins iki 45 valstybių.

Po to, kai „Starwood Capital“ atitinkamai 2005 ir 2009 metais įsigijo „Louvre Hotels“ ir „Golden Tulip“, 2011 metų balandį grupė buvo pavadinta „Louvre Hotels Group“ ir tapo pasauline viešbučių verslo lydere, turinčia per 1050 viešbučių (nuo vienos iki penkių žvaigždučių) 42 šalyse.

1976 metais įkurtai grupei šiuo metu priklauso šeši prekės ženklai: „Première Classe“, „Campanile“, „Kyriad“, „Tulip Inn“, „Golden Tulip“ ir „Royal Tulip Luxury Hotels“. „Louvre Hotels Group“ aktyviai vykdo plėtrą Prancūzijoje bei užsienyje ir ypatingą dėmesį skiria sparčiai besivystantiems regionams, tokiems kaip Indija, Brazilija, Vidurinieji Rytai, Šiaurės Afrika ir tam tikros Europos šalys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)