„Interfax“ teigimu, naujasis įstatymas labai skaudžiai smogs tokiems stambiems alaus gamintojams kaip „Carlsberg“ ir „Anheuser Busch Inbev“, kurie, dėl sumažėjusios paklausos Vakarų Europoje, yra nemenkai priklausomi nuo Rusijos rinkos.

Jų verslas Rusijoje jau ir taip skaudžiai nukentėjo 2012 metų pradžioje padidinus akcizą alui. 2013 metais minėtasis akcijas kils 25 proc., o dar kitais metais – dar 20 proc.

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, pasaulyje suvartojama vis daugiau alkoholio. Be to, alkoholis susijęs net su 20 proc. visų vyrų mirties atvejų ir su 6 proc. moterų. Stojusi į kovą su alkoholizmo problema, Rusija padidino minimalią degtinės dainą ir uždraudė alkoholinių gėrimų reklamą šalies žiniasklaidoje ir internete.

Taip pat grasinama dar didinti ir stipriųjų alkoholinių gėrimų kainas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)