„Steigiant įmonės paslaugų centrą Vilniuje 2007-aisiais, buvo planuojama, jog į jį ilgainiui bus perkelta apie 15 proc. visų tuo metu grupės turėtų darbo vietų. Per jau beveik šešerius veiklos metus Lietuvoje pamatėme, jog čia dirbantys specialistai daug funkcijų gali atlikti daug efektyviau ir našiau, todėl pakeitėme planus ir dabar ketiname ne tik didinti darbo vietų skaičių, bet ir į Lietuvą perkelti daugiau „Storebrand“ veiklos funkcijų“, – sako „Storebrand Baltic“ generalinė direktorė Siw Elisabeth Seland.

Pasak jos, „Storebrand“ paslaugų centro darbuotojų pasiekti rezultatai ne tik dirbant, bet ir mokantis, palieka didelį įspūdį įmonės vadovams Norvegijoje ir Švedijoje. „Vienintelis darbas, kurį pradžioje atlieka naujai priimtas žmogus – mokymasis. Jis privalo per šešis mėnesius išmokti norvegų arba švedų kalbą. Tai nemenkas iššūkis, todėl samdydami naujus darbuotojus, priešingai nei yra manoma, būtinai pasižiūrime ir į kandidato studijų pažymius – jie byloja apie žmogaus gebėjimą įsisavinti naują informaciją bei požiūrį į mokslus“, – sako S. E. Seland.

Šiuo metu „Storebrand Baltic“ ieško žmonių jaunesniųjų finansų konsultantų pareigoms užimti.

Iki metų pabaigos numatyta, kad paslaugų centre dirbs apie 300 darbuotojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (125)