Tai Latvijos investicinės bendrovės "Prudentia" valdybos pirmininkas Karlis Krastinis pasakė interviu naujienų tinklalapiui "nozare.lv".

Pasak K. Krastinio, "airBaltic" avialinijų privataus akcininko "Baltijas aviacijas sistemas" (BAS) finansinė padėtis yra labai pablogėjusi ir jis neturi lėšų, kurių reikia "airBaltic" gelbėti.

K. Krastinio žiniomis, BAS turimos akcijos užstatytos Latvijos bankui "Latvijas Krajbanka" ir jo pagrindiniam savininkui "Snoro" bankui.

"BAS holdingas tėra tuščias kiautas, ir jo veiksmai priklauso nuo "Latvijas Krajbanka", "Snoro" ir kitų kreditorių", - teigia K. Krastinis.

Jis mano, kad "Latvijas Krajbanka" galėtų tapti "airBaltic" akcininku vietoj BAS, todėl siekdama stabilizuoti avialinijų padėtį, "Prudentia" dėmesį sutelkė į "Latvijas Krajbanka" ir jo savininkus.

Dar šių metų pradžioje Latvijos spaudoje pasirodė pranešimų, kad "Snoro" savininkas Rusijos milijardierius Vladimiras Antonovas ėmė tiesiogiai rūpintis "airBaltic" problemomis, kadangi "Latvijas Krajbanka" kredituoja nuostolingai dirbančią bendrovę.

Tada skelbta, kad "airBaltic" prezidentas ir maždaug 25 proc. akcijų valdytojas Bertoltas Flickas šiame banke užstatė savo akcijas ir aviakompanijos prekės ženklą už 31 mln. latų.

Latvijos vyriausybei priklauso 52,6 proc. "airBaltic" akcijų, o 47,2 proc. akcijų valdo BAS bendrovė, priklausanti prieštaringos reputacijos B. Flickui ir "Bahamas Taurus Asset Management Fund Limited".

B. Flickas ir Latvijos vyriausybė pastarosiomis savaitėmis aršiai ginčijasi dėl investicijų dydžio ir jų sąlygų, siekiant išgelbėti "airBaltic".

Pernai "airBaltic" patyrė 34 mln. latų nuostolių, nuostolingai dirba ir šiemet. Specialistų vertinimu, bendrovei reikia 50-70 mln. latų investicijų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją