Žinutę gavęs Mykolas pagalvojo, kad jam tokį tekstą siunčia sukčiai – vyras nėra sudaręs jokios gyvybės draudimo sutarties su „PZU Lietuva”, tad manė, kad taip yra bandoma „išmelžti” iš jo pinigų. Po valandos jis gavo kitą žinutę, kurioje siūloma nekreipti dėmesio į ankstesnės žinutės turinį. 

SMS pabaigoje prie informacijos prirašytas „pirmininko T. Vaitkunsko“ vardas. Išmaniuosiuose telefonuose nurodoma, kad žinutė gauta iš „pareigūnų“.

Tomas Vaitkunskas šiuo metu užima Nacionalinio pareigūnų profesinių sąjungų pirmininko pareigas. Paskambinus į sąjungą telefonu atsiliepusi moteris iškart pradėjo atsiprašinėti už išsiųstas žinutes. „Įvyko klaida ir įvyko nesusipratimas. Tikrai atsiprašome už nepatogumus ir tai įvyko ne mūsų valia. Naudojamės SMS marketingo paslaugomis ir kažkokia klaida įvyko sistemoje“, - kalbėjo pašnekovė. Pasak sąjungos atstovės, kol kas pasakyti, kiek žmonių gavo tokias trumpąsias žinutes, sunku.

Su DELFI susisiekęs T. Vaiktunskas teigė atsiprašantis už netikėtai išplitusius pranešimus.

„Iš tikrųjų jaučiuosi atsakingas dėl įvykusios techninės klaidos ir noriu atsiprašyti dėl sukeltų nepatogumų gavus minimą žinutę. Noriu paaiškinti, kad ši žinutė buvo skirta vidiniam naudojimui Nacionalinio pareigūnų profesinių sąjungų susivienijimo nariams, kurie yra apsidraudę gyvybę minimoje bendrovėje, - kalbėjo pirmininkas. - Žinučių siuntimui naudojamės trumpųjų žinučių siuntimo operatoriaus paslaugomis ir jiems mes parduodame tik žinutės tekstą ir atitinkamą telefonų numerių paketą, kuriuo reikia jas išsiųsti. Dėl kokių priežasčių šias žinutes gavo Lietuvos gyventojai, o ne tikrieji adresatai, gali atsakyti tik centro darbuotojai“.

Keli tūkstančiai trumpųjų žinučių buvo išsiųsti bendradarbiaujant su „SMS Marketing“ įmone. Direktorius Giedrius Leukevičius teigė, kad trečiadienį buvo diegiama nauja numerių generacijos sistema ir per klaidą automatiškai susigeneravo telefono numeriai, kuriems ir buvo išsiųstos žinutės.

„Tai pirmas toks kuriozinis atvejis. Bet, kaip sakoma, neklysta tik tie, kurie nedirba, - kalbėjo pašnekovas. - Neturime telefonų numerių bazių, žinutes gavo atsitiktinai sugeneruotų numerių turėtojai“.

Draudimo bendrovė aiškina, kad „ši trumpoji žinutė išsiųsta ne bendrovės „PZU Lietuva“, ir ragina gyventojus į žinutę neatsakyti. SMS plačiam mobiliojo ryšio klientų ratui išsiųsta per klaidą. Klaida įvyko viename iš centrų, teikiančių trumpųjų žinučių siuntimo paslaugas Lietuvoje. Vienos sąjungos nariams skirtas sąjungos vadovo pranešimas buvo išplatintas visais žinučių siuntimo centro turimais adresais.”

Vėliau mobiliojo ryšio klientai sulaukė naujos žinutės, kurioje nurodoma, kad ankstesnis pranešimas buvo skirtas ne jiems, o įspėjamoji žinutė gauta dėl techninių nesklandumų.

„PZU Lietuva“ teigia, jog aiškinasi situaciją dėl žinutės siuntimo, o klientams siūlo kreiptis į bendrovę dėl detalesnės informacijos numeriu 19019.
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (66)