DELFI straipsnyje buvo rašoma, kad interneto parduotuvėje www.b-a.lt kosmetikos priemones siūloma pirkti su nuolaida nuo pakeltų kainų.

Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė įvairiais laikotarpiais skleidė kelių tipų klaidinančią reklamą, siūlydamas pirkti prekes už tam tikrą mažesnę kainą, kuri buvo lyginama su atitinkamų prekių „Rinkos kaina“;su atitinkamų prekių buvusia kaina („Kainavo“, „Sena Kaina“); su atitinkamų prekių kaina, nenurodant tokios kainos paaiškinimo.

Tyrimo metu nebuvo pateikta įrodymų, kad reklamoje nurodomas prekių kainų palyginimas būtų pagrįstas realiais faktiniais duomenimis, įrodančiais, kad jie atitiko realias kainas, todėl tokia reklama gali klaidinti vartotojus, daro išvada institucija.

Taryba atkreipia dėmesį, kad ir kitose el. parduotuvėse naudojama panaši praktika – „ateityje ketinama atidžiai vertinti interneto parduotuvių reklamas, kad jose vartotojams pateikta informacija būtų teisinga, o nurodytos kainos pagrįstos realiais faktiniais duomenimis”, rašoma Konkurencijos tarybos pranešime.

Bendrovei skirta 24,6 tūkst. Lt bauda, o taip nurodyta nutraukti tokį kainų palyginimą, kuris, anot Konkurencijos tarybos, tebeskleidžiamas iki dabar.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)