Magistralėje Vilnius – Klaipėda per Nerį ties Kaunu esantis tiltas – labiausiai apkrautas Lietuvoje. Per parą šiuo tiltu pravažiuoja iki 55 tūkstančių automobilių.

2009 metų pradžioje dėl didelio eismo intensyvumo ir prastų oro sąlygų įgriuvo vienas iš Kleboniškio tiltų – link Vilniaus vedantis tiltas įsmuko apie 20 cm.

Nors iš pažiūros tiek link Vilniaus, tiek link Klaipėdos vedantys tiltai atrodo vienodi, jų konstrukcija gerokai skiriasi. Prieš porą metų įgriuvusiame tilte yra po du lankstus ir deformacines siūles. Link Klaipėdos vedančiame tilte tiek lankstų, tiek deformacinių siūlių yra po 5.

“Šiuo tiltu vyksta labai intensyvus eismas, o vairuotojai kelio darbais nėra patenkinti, nes čia susidaro nemažos transporto spūstys. Pagal sutartį, mes eismą tiltu turime paleisti praėjus ne daugiau nei 6 savaitėms nuo darbų pradžios, o darbai čia yra ne maži. Nenorėjome laukti panašaus incidento, koks nutiko su pirmuoju tiltu. Lankstai ir deformacinės siūlės jau buvo susidėvėję, todėl nuspręsta juos pakeisti“, - DELFI apie tilto remontą pasakojo Gediminas Viršilas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas.

Vykstant remonto darbams eismas buvo nukreipiamas link Vilniaus vedančiu tiltu. Pirmadienio rytą ant šio tilto plušo darbininkai, kurie nurinkinėjo laikinus kelio ženklus bei bortelius.

Šv. Velykų laikotarpiu ties Kleboniškio tiltu nusidriekė didžiulės transporto spūstys. Taip pat transporto kamščiai čia susidarydavo ir piko metu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją