Tiesa, investuotojas iš priešingos pasaulio pusės prie „Air Lituanica“ prisideda simboliškai – vienos akcijos pirkimu. Bet A. Zuokas tikisi svaresnio PAR verslininkų indėlio.

„Per vakarienę Johanesburge, kur dalyvavo 50 litvakų verslininkų, kurių įmonės kurią apie 40 proc. Afrikos kontinento BVP, pasirašėme vienos „Air Lituanica“ akcijos pirkimo sutartį ir pradėjome derybas dėl strateginio investuotojo, nes dvi įmonės pareiškė norą pradėti derybas dėl dalyvavimo šiame projekte. Artimiausiu metu PAR verslo atstovai atvyks į Vilnių ir dėl kitų galimų investicijų“, - savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė Vilniaus meras.

Politikas taip pat skelbia, kad jo vizitas į PAR „pranoko visus lūkesčius“. Čia jis pirmiausiai pabrėžia, kad PAR ir Lietuvą sieja kur kas daugiau, nei gali pasirodyti.

„Matyt, mažai kas žino Lietuvoje, kad Johanesburge ir Keiptaune gyvena apie 70 tūkstančių išeivių iš Lietuvos – litvakų, kurie ir po daugelio metų prisimena savo lietuviškas šaknis. (...) Johanesburgo vienas iš miesto kvartalų turi lietuvišką Varnių pavadinimą. Nesitikėjau rasti tiek daug Lietuvos Afrikoje“, - atvirauja A. Zuokas.

DELFI primena, jog „Air Lituanica“ sparnai kol kas lieka „popieriniai“. Mat kompanija tikėjosi jau šį mėnesį turėti vieną svarbiausių dokumentų, oro vežėjo pažymėjimą, bet šį optimizmą nugesino Civilinės aviacijos administracija (CAA). CAA nurodo, kad oro vežėjo pažymėjimą „Air Lituanica“ gaus ne anksčiau kaip po mėnesio, o komerciniams skrydžiams reikalingos licencijos išdavimas taip pat užims nemažai laiko. Kada „Air Lituanica“ galės pradėti realią oro vežėjo veiklą, CAA neprognozuoja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (160)