„Šįryt (šeštadienį – DELFI) buvo nusavintos asmenų lėšos, esančios šio banko sąskaitose. Likutis nulinis. Paskambinus klientų informavimo skyriui, net nepasidomėjus, kas kreipiasi, buvo atsakyta, kad įvyko klaida ir pinigai bus sugrąžinti rytoj (sekmadienį – DELFI). Tačiau kaip žmonėms reaguoti, kai atėjus į parduotuvę negali net maisto nusipirkti?“, - piktinosi skaitytoja Raminta.

Pinigų savo sąskaitoje pasigedo ir su redakcija susisiekęs Karolis. Pasak jo, penktadienį į jo sąskaitą banke buvo pervestas atlyginimas, tačiau šeštadienį tų pinigų sąskaitoje jau nebuvo.

„Paskambinus į banką man buvo pasakyta, jog jie žino apie tokį savo sistemos sutrikimą ir pinigus man grąžins rytoj, t.y. sekmadienį ryte. Po tokio pasakymo nieko nelaukęs nuvykau į klientų aptarnavimo poskyrį Vilniuje „Akropolyje“ - gerai, kad aš ne iš Balbieriškio – tai vienintelė vieta, kurioje galėjau parašyti pretenziją. Mergaitė prie langelio buvo maloni ir paaiškino, jog kelių valandų bėgyje viskas atsistatys. Deja...“, - pasakojo Karolis.

DNB atstovas spaudai Andrius Vilkancas teigė, kad techninių sutrikimų naktį iš penktadienio į šeštadienį banke iš tiesų būta: „Savaitgalį buvo numatyti tam tikri parametrizacijos darbai ir atliekant parametrizaciją įvyko ta klaida“.

Klientų skaičiaus, kuriems iš sąskaitų buvo nurašyti pinigai, banko atstovas pasakyti negalėjo.

A. Vilkancas teigė, kad techninė klaida banko sistemoje buvo pastebėta šeštadienį ryte ir iškart ištaisyta. „Dalis pinigų nusiskaitė ir tą pačią dieną viskas buvo atstatyta“, - tvirtino jis.

DELFI primena, kad panaši situacija, kai iš kliento sąskaitos dingo pinigai, DNB banke buvo nutikusi atnaujinant sistemą ir šių metų rugsėjo mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (240)