DELFI metų pradžioje rašė, kad „Subway“ įsikurti Baltijos šalyse nusprendė nuo Estijos, tačiau ateityje greito maisto restoranų turėtų atsirasti ir Lietuvoje bei Latvijoje. „Subway“ atstovas plėtrai Baltijos šalyse Justinas Goesas teigė, kad įmonės planuose – 20 restoranų Lietuvoje, 15 – Latvijoje ir 25 – Estijoje.

Paklaustas, kada lietuviai galės apsilankyti „Subway“ restoranuose Lietuvoje, J. Goesas atsakė: „Kaip tik šiuo metu tyrinėjame teisinius ir buhalterinius reikalavimus Lietuvoje ir Latvijoje. Šį procesą prižiūri mūsų pagrindinė būstinė ir tai dažniausiai užtrunka 3-4 mėnesius. Mes tikriname, ar mūsų sutartys yra suderinamos su vietiniais teisiniais reikalavimas. Be to, mezgame ryšius su bankais, kad galėtume dirbti“.

Pasak pašnekovo, procesas yra įpusėjęs ir spėjama, kad tiksli data, kada „Subway“ atkeliaus į Lietuvą, turėtų paaiškėti metų pabaigoje.

J.Goesas teigė, kad konkrečių frančizės partnerių Lietuvoje kol kas neturi, tačiau yra renkamasi iš potencialių kandidatų: „Tradiciškai gauname daug užklausų dėl informacijos, tačiau taip pat žinome, kad tik 1 iš 100 užklausų yra iš rimtų kandidatų. Šiuo metu nuodugniai tikriname kandidatus, kad išsirinktume geriausius operatorius, kurie galėtų vykdyti restoranų veiklą“.

„Subway“ atstovas aiškino, kad Estija buvo pasirinkta kaip pirma šalis pradėti restoranų veiklą dėl dviejų priežasčių: logistikos (Helsinkyje yra platinimo centras, kuris tieks produktus Estijos restoranams); estai parodė daugiausiai entuziazmo dėl franšizės.

Pasak J. Goeso, kol kas į Baltijos rinką yra žiūrima kaip į vieną. „Tačiau pradėjus veikti šalyse ir įsigilinus į jų specifiką, galime diferencijuoti pasiūlą. Negalime visko tiesiog kopijuoti iš vienos rinkos ir perkelti į kitą. Kai pradėsime veikti Estijoje, kartu ieškosime vystymo agentų, kurie bus atsakingi už franšize susidomėjusių asmenų paiešką. Ar tai bus skirta atskirai šalims ar visam Baltijos regionui, kaip tik bandome aiškintis“, - komentavo restoranų atstovas.

DELFI primena, kad pasaulinėje maisto rinkoje įsitvirtinęs „Subway“ yra vienas pagrindinių „McDonald's” konkurentų. Įmonė įsteigta 1965 m. “Subway” yra viena iš greičiausiai augančių franšizių pasaulyje. Šių metų vasarą 100 šalių veikė 37 tūkst. šio prekės ženklo restoranai.

„Subway“ pagrindiniai pirkėjai yra 16-38 m. amžiaus asmenys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (269)